2013年12月6日 星期五

京阪神最後一擊之必買手信

今日寫寫下稿,突然醒起:我仲有一篇遊記未寫。

做人要有頭有尾,所以雖然隔了這麼久,但我都係要寫埋佢。

京阪神之旅,我真係無乜買嘢。買得最多的竟然係………貓糧。

無錯。係貓糧。

各位貓奴平時有行開pet shop都應該會見過呢隻日本鰹魚同埋「魷魚絲」。
米大人同細佬的至愛。
我家的「躁米」同肥細佬超級中意食,平時香港一條大裝賣25元,細裝好似係15元,今次去日本的「激安殿堂」見到,佢竟然賣698yen有15條!!!! 平均只係3蚊一條(兌7.5算)!!!

我即刻狂買,掃晒架上的所有貨,因為真係太抵,呢隻魚魚好香又有小小汁,分量不太多,不會食完唔食飯,所以我成日都會買俾佢地食。

下面的「魷魚絲」都係大帝們的至愛。有多種味道,同樣好平,香港買要3x元,呢度廿蚊都唔使!! 我又係狂掃。

各位貓奴,如果會去日本記得買返啲俾主人食啦。

第二樣嘢我必買就係呢樣。

自由軒咖喱名物(左)萬能汁(右)
呢隻咖喱真係好易煮又超好食,佢仲有一隻萬能汁,可以用嚟配炸豬扒又係超正,好過用may姐雞汁。

之後呢,仲有一樣係必買,就係「青汁粉」
這款在日本好多藥房都有得賣,飲一包可以補充一天所需的纖維,日本好紅的呀。香港好似現在都有引入,但我見好似係液體,這個粉狀其實更方便。

等我又講下,我搵到的特別手信。逢去日本,我都必定買杯面做手信,因為比香港好味太多,而且又夠特別。

不過,自從有了阿信屋,好多特式杯面香港都有了,今次找到一款暫時香港還未有:綠咖喱杯面!!

後排杯面。
這種杯面我只買了好幾個,當天斷了貨啊~~

美容方面,基本上我都好少化妝,唔係咩美容達人,不過有好嘢就一定會買。

這款酵素洗面粉現在日本好紅,唔記得有咩效用,總之都係清潔得乾淨啲啦。試咗一盒仔,又真係好ok,好似去埋死皮,皮膚光滑咗好多,推薦!

右邊便是盒裝洗面粉
臨上機前,我仲喺機場大手掃貨,買了好多sofina產品,因為免稅關係,我只用了700元便有6樣嘢,香港同一價錢頂多買到兩樣,抵到爛!

我非常推薦大家買sofina的30度防曬,真的又保濕又不會出油,不會惹暗瘡。我的皮膚好敏感,而且會生暗瘡,但自從用咗呢隻之後,就變好咗,極力推薦。

最後,各樣戰利品來張例牌大合照。
就係咁,我的京阪神之旅已經分享完畢,多謝收看。

沒有留言:

張貼留言