2014年2月6日 星期四

煲劇對決── 小米 vs Android機

我係一個煲劇迷。

最愛看美劇,Big Bang Theory、White Collar係必睇,搞笑又刺激。
日劇次之,最愛相棒,亦很愛半澤直樹耶~
韓劇就一時時,上次睇的職場之神,題材唔錯,有社會意義。
至於台劇……我已經過咗「情深深雨濛濛」年代……頂唔順,婆婆媽媽,從來唔睇。

不過,今次唔係要分享劇集,而係要分享硬件。
就係--小米盒子及android盒子。

首先,我們的敗家羊喺groupon買咗個小米盒子第二代。

盛惠599個大洋。
聽聞深水埗買仲平,好似係52x元。
呢個小米盒子有優點缺點,我分享下:
1. 包裝好精美,設計又靚,好得人心。
2. 功能方面,大熱的劇、電影、綜藝節目都有,美劇如castle、modern family、two broke girls etc
3. 可以兼容ipad,在ipad 用air play,便可通過小米盒子,將ppstv 或風行電影內的片射上電視睇
4. 無buffer,很穩定,無斷線問題
5. 可以用5g上網,更快更順

我曾經覺得小米最好的,只係用過android之後,小米便相對有缺點。
1. 電影電視的source不夠多
2. 功能簡單,不能看直播球賽等電視
3. 不能當電腦用
4. 只能小米的app

年宵當天,我見到有一檔賣android機頂盒叫star galaxy,有一年保養,仲平! 4xx元有交易,敗家羊一口氣掃了兩部。




用後感比較:
1. 功能較多,又多app,可以當電腦用
2. 電影source 好多,多新戲同電視。
3. 可看直播球賽同大陸電視,睇世界杯正!
缺點:
1. 連線不穩定,有斷線情況
2. 用到lan 線,但唔知點解我上唔到wifi!!!


當我用的時,還是比較喜歡star galaxy這類的android機頂盒,因為function多,source又豐富。小米賣點就係正版機,穩定性強,source係少啲,但都夠用。

我諗我係時候cut now tv了~~~哈~~

2 則留言:

  1. 我都有小米, 可以jailbreak左佢用其他source睇

    回覆刪除
  2. 聽聞小米盒子有破解版, 我而家都仲考慮緊買唔買好??

    回覆刪除