2013年9月2日 星期一

復活奇遇── 一隻小小小小貓b

今個復活節,我有個奇遇,就係喺條街執咗一隻貓bb。

事緣,上周四,假期前最後一日返工,
嗰日成日落雨,天陰陰,
我行緊返公司,企喺到等過馬路嗰陣,聽到「喵喵叫」……
原來有隻貓俾人放咗喺紙皮箱,個箱貼左張紙寫住:內有貓貓,領養請自便。
我嗰時以為又有人棄養,望入去,見到隻貓得手掌咁大時,
心裏忍唔住「媽聲震天」……

我原本都唔想理,因為真係趕返工,但係佢又勁細隻,嗰日又落雨又凍,
於是惟有執左佢,放佢喺公司對面的寵物舖先,之後dinner時再飛的送佢返我家。

好彩隻貓b身體強壯,無cat flu,只係有好多蝨,
我平時都有做開foster parents(即係為被遺棄的小貓提供暫托),都叫有經驗,
經過兩日觀察,見佢無乜嘢,我都忍唔住同佢清潔下先。

而佢好健康,到佢大槪一磅重時就會交給群貓會,接受領養。

其實我再諗返轉頭,可能放佢入紙皮箱的都未必係遺棄佢,
最大可能係佢一開始就係一隻街貓生,
唔知咩原因,可能係貓媽媽行開左,有好心人以為佢無人理,於是將佢拾起放箱俾人領養。

其實我想話,有時街貓有佢地的生存之道,
只要我們尊重佢地嘅生活,唔好搞佢地就得了,
有些其實不需要俾人領養的,
情況就好似你只不過出嚟行下街,但無啦啦俾人執咗去保良局一樣,
細細隻的貓bb可能只係出嚟玩下、散步,佢地可能有貓媽媽跟住,
貓義工好多時都只會把一些太親人的街貓帶回家俾人領養,
其餘的都係唔會捉啊。

講左咁多,俾大家睇下小小小貓嘅可愛bb相啦
佢有個名啦,叫美雅,英文名叫mia,因為佢成日係度「mia、mia」咁叫,
希望佢可以快高長大啦!

+++++++++++++++

2012年4月13日

今日好傷心。

再多的字都打唔出了。

美雅,RIP

在彩虹橋要快樂啊

沒有留言:

張貼留言