2013年9月2日 星期一

忙碌的8月

潛了水一陣,唔好意思啊~

好多好多好多東西要做。

關於考車……

今日終於考咗筆試。

當然,係pass~~

不過,因為我唔係報駕駛x院、x健、x鏘等等嘅學校,係自己排隊報考,之後自己搵師傅學,所以我考嘅區係無得揀,要佢roll。我初初勁驚佢會碌我去天光道,好彩最尾係培正。不過要朝早9點幾考,魂魄都未返,好大機會月巴……

而家要開始搵師傅,學我最差、最弱嘅「機械課程」。

關於夢之店……

籌備工作還在進行,最早訂造的一組婚紗開始陸續造好了,急不及待即看成品,我同表姐都超中意!! 等這麼久、做了這麼多revision都是值得的(有一件啊,要逐條抓紋跟師傅討論同執,回想也恐怖)。現在三個師傅給我的成品只有9件,還有第二、三、四、五組的衫待返,但一想起又要逐件做revision,就……即刻飲罐葡萄適先。哈哈!!!

原本很想在這裡貼出來跟大家分享我的婚紗,不過,由於我攝影技術奇差,所以都係放棄了,留待影好專業相片後才出街吧。

不過,我真的好感恩,有好的老公支持又有好的表姐大人容許我任性,還有一路上遇到很多貴人、同行的幫助,真的真的要好好珍惜。

最興奮的事,莫過於就在夢之店還在成形之中,我們已有第一個新娘子客人來試衫!! 這是我自己也估不到,因為我連衫都係得幾件,這位新娘子很喜歡簡潔、復古但又要時尚一點的設計,而又好好彩她喜歡的類型,我們手上剛剛回來、僅有的9件便有她心儀的款式,於是她便即刻約上來試穿,好開心佢好中意啊~ 可惜我的晚裝還在製作中,她要想想考慮。其實現在最開心不是做不做成一張單(現在其實都無可能啦,舖都未開!),但有人欣賞自己的婚紗、喜歡到非穿不可時,我自己是很有成功感的。

我也曾是新娘子(講到好似好滄桑,哈),很清楚要俾錢落單,中間有很多計算,不止是喜歡與否,還有價錢、服務,甚至店舖地點都會考慮。但,只要有人欣賞,即使最後因為種種原因沒下單,但只要對我說一句「好喜歡」,我都會好開心、覺得很值得。

不久,便要開始籌備product photo,還有commercial Ad的相片,現在要努力找心水模特了,我自已最中意蒼井優這類型的女孩子了(不是蒼井空啊!!),希望俾我搵到「佢」啦。

努力~~奮鬥~~~

沒有留言:

張貼留言