2013年9月2日 星期一

食大餐前夕的粟米餐單

我由9月24日參加米記開始(我真係連自己邊日「被求婚」都唔記得,但記得幾時join米記 =p),一直跟營養師的餐單同做運動。
到而家已15日,共減咗3磅。期間有唔同嘅餐單跟,但一直都無挨過肚餓,仲要食得好飽。
噚日見面,我又有新餐單,就係粟米餐單。

早 2片小麥包+1杯脫脂奶
午 一罐粟米+4湯匙吞拿魚+無限菜+一個青蘋果/奇異果
晚 一罐粟米+1隻蛋+1份肉+無限菜+一個生果(小橙or 小柑)

份量係比較少,因為自從跟了餐單之後,我的胃口細咗,而且食唔到4餐咁多。
呢個餐單我跟得好舒服,主要因為我中意食粟米(又係因為甜甜地)。
這個餐單可以係食大餐之前嗰日食,咁就唔驚「大餐」會over咗太多,但唔可以連續兩日食。
要注意嘅係,粟米唔好買地捫,因為好高納,要買巨人牌。
一大罐先80個卡路里,熱量仲低過食一碗飯。

減肥者,必食巨人牌。

沒有留言:

張貼留言