2013年9月2日 星期一

減肥飲食技巧初體驗

我嘅減肥之路已經行咗一大半,療程亦只剩一個月都無,到而家為止,我由126磅,減到到115磅,2個月減咗11磅。

相比起我自己未參加之前亂咁減,已經係好好多,而且落磅落得好穩定,有時我都會偷食,好似我會食吓幾粒糖(尤其係姨媽到時,我仲更加嗜甜),除咗中間有一兩個星期好反覆唔落磅之外,其餘時間都一直減,平均速度係3日減0.6磅。

營養師教咗我好多飲食技巧,呢啲技巧未必可以減到,但跟着做的話可以幫助保持體重,等我分享吓先。

首先係食嘢,我一直都覺得減肥要戒澱粉質係好困難,因為會成日都好似好肚餓咁,但原來只要啱份量係無問題,而薯仔又比白飯好,無咁高糖份,所以焗薯係可以食,只要不落牛油就可以了,另外減肥期要食包的話,嘉頓會係你嘅好朋友,因為我發現營養師提議食嘅都係嘉頓,好似english muffin、飛邊麥包、pita bread等,都係減肥之選。還有,芋絲都係減肥女人的好朋友,低卡又飽肚。

之後就到肉類,其實只要唔食肥膏,同啱份量,就咩肉都ok。我自己就梗係會prefer火雞肉,貪佢低脂,其次就係蝦。

生果反而要注意一下,因為原來唔小心食錯咗都好大鑊,最穩陣梗係食奇異困、蘋果同橙,蕉可以通便,但減肥其間一日只可以食一隻,牛油果、榴槤就要避啦。

至於蔬菜,所有深綠色嘅植物都可以多吃,菇類都可以,但係一到有根莖嘅(蘿蔔)或係果實類(蕃茄、南瓜)就要小心啦,多食會肥的。

出街食飯,就點食都肥,可免則免。不過免不過的話,就盡量揀輕嘢食。唔講唔知,原來營養師係唔建議食apple green的,因為用的source太heavy,佢竟然寧願我食切雞飯!!!! 

最後一點,其實減肥不宜食得太少,會減慢新陳代謝,反而減得仲慢。我就係一例,初時營養師就俾個正常小小嘅餐單我跟,一直減得好快,相安無事。之後一個月佢無啦啦俾d勁低卡餐單我,我無輕到不特止,仲要重咗少少又反覆。佢初初仲以為係因為我偷食,但後尾食番正常小小的餐單之後,我又好快落磅,結論就係太低卡令我新陳代謝減慢,反而減得仲慢咗。成個減肥過程,我覺得最重要都係做運動,如果只係跟餐單,我諗我唔會減到咁多,我有時會偷食,但做運動就絕對無偷懶,每次都做60分鐘帶氧運動,一星期至少3次,通常4次,所以落磅先會咁快。

希望以上嘅小小心得,幫到各位減肥中的女孩子啦! :)

沒有留言:

張貼留言