2013年9月1日 星期日

參加米施洛,不成功便成仁

上星期五,做咗平生從來未試過嘅嘢。
─── 俾錢人幫我減肥。

一直以來,我不是無做運動,只是我實在太嚵嘴,不停咁食呀食。
而且還要「唔識食」,完全唔知咩係正常飲食份量同習慣,所以跑到腳跛都係減得好慢。

之前我已經想join 米施洛,但係無勇氣,又唔知佢係點幫我(我嗰時係好衰咁諗,d營養師係吹水),於是一直都無行動。
但係,近排我有幾個朋友join咗都好掂,真係減得好,而且結完婚一年都無反彈,加上有blog友 dap 的介紹同鼓勵,於是我決定踏出人生第一步。

上星期五,我上咗去做體重分析,唔計由自可,一計先知自己嘅脂肪超晒標!!! 
係31.8%呀!!! 足足高出同年齡女仔11.8%!!! 營養師要我減17磅,佢話,其中15磅係脂肪,必須要減咗佢。

佢嘅做法其實係好簡單,都係好似你喺電視睇到d衛生署廣告咁,三低飲食、健康生活。但係諗深一層,三低點樣實行喺自己生活入面,係一門學問。

我今日先上一堂飲食指導,教我點樣計量,令我恍然大悟。我最中意係佢教你點樣靈活配撘飲食,而唔係死死的給你一個餐單去跟,基本上一個餐單點會適合所有人的體質? 所以我覺得佢個評估同跟進就係最好的地方,營養師會跟你的進度調節餐單攝取量。其實佢所謂的餐單都很簡單,只係說你邊一餐要攝取幾多份穀物蔬菜肉類等等,係教你點食,而非唔俾你食,我最中意就係咁了。

好在佢一個月都唔貴,只係千多元,仲包了餸菜,務求你不會食錯,必定減到,每周見兩次營養師。淨係咁都扺了。
佢話只要我乖,3個月必定減到。不過掉轉頭講,如果減唔到,我相信我唔會再提減肥兩個字,以後都唔減。

今天我希望做回少女時代的自己,hahahahaahahahaaa~~
今天的我160cm, 12x磅。明天會變漂亮點嗎?

沒有留言:

張貼留言