2013年9月2日 星期一

激進蛋白餐

一排無記到個進展,其實都無乜大進展。因為到咗疑似平台期,我由126磅減到而家118磅附近,今日117.8磅,用股巿術語講就係「徘徊待變」。
之前,營養師俾咗個「好啃」嘅餐單俾我,就係蛋白餐,每餐食好少,加上我姨媽到,結果血壓偏低,所以即刻食番正常,寧願做多d運動,而仲好一點。
蛋白餐其實就係三餐食兩隻蛋白,唔食肉,早餐就有兩片麥包、午餐都有三份穀,但晚餐除咗菜之外就乜都無。
真係好低攝取量,我就跟咗一日之後頂唔順,頭暈。

之後,我仲有三文治餐啦、高纖餐、茄汁豆餐、壽司餐,好多花款。其實全部都有唔同作用,有d係去水腫、有d去便、有d係低脂。所以我覺得俾錢跟佢,就係貴喺呢度,有人調節餐單。

今日見營養師,俾佢知道咗我有時一日只係食咗兩餐,有一餐無食到,我以為食少d會減得再快d,但原來係唔得,食得太少令新陳代謝慢咗,得不償失,所以佢千叮萬囑我一定要食三餐。我還有意外收獲,上次營養師叫我買維他命丸食,我係完全無咗件事,佢今日送咗一大樽俾我!!!!!

每日食一粒,我真係從未試過咁健康,多謝晒~~~~

沒有留言:

張貼留言