2013年9月1日 星期日

老少女食齋@心齋

食咗好多餐生日飯,一丈班老友記決定喺我三張嘢之時同我洗滌心靈。
於是,一班老少女便去了金鐘食齋。

基本上,除咗年初一食齋之外,我全年都係食肉獸。(阿爸話,初一食齋等於全年食咗齋,積咗福。唔知咩邏輯,但我buy。)
今次因為其中一位老少女病了,大家就清清地食下齋。

選了位於金鐘科達商大廈內的一間齋舖,位置都幾偏僻,我們一行人等都係約喺金鐘地鐵站,之後齊齊坐的士去。

舖面其實都幾迫,好在當晩人少,坐得都尚算舒服。我地4個人叫咗5樣嘢食,食到好飽。

■清甜冬瓜盅


好好好甜,好清又唔肥,好香菇味,個瓜又爽,好好食。

■蓮子花
我唔記得呢個餸個名,賣相好靚,俾佢吸引咗。
好多蓮子又林甜,又好清爽,好啱夏天食,不過我地嫌底下的西蘭花生咗d。
 ■竹苼「魚肉」
入面當然無真魚,全是用蔬菜切蓉填滿,我最中意食呢個。
 ■魚腐滾清湯
平時食開的魚腐以硬豆腐代替,入面仲有我最中意的毛茄,都唔錯,但無乜特別。
 ■香菇炒飯
呢個飯超好食,無味精但又好香,最厲害係唔多油,d飯還是一粒粒的沒有炒爛。
飯後甜品:愛心生日蛋糕
呢個當然唔係齋啦~~~
朋友仔自己帶,喺paul lafayet買,多謝晒。
心齋
半山花園道51號科達中心3
2525 0552

沒有留言:

張貼留言