2013年9月1日 星期日

身痕出血之眉筆、眉gel、防曬、保濕精華

星期六放假,自己一人出去window shopping。
我原本只係諗住買個head band做頭飾去婚宴時用,後尾行吓行吓越買越多,反而頭飾係到後先記得買。>.<

平時我都好少化妝,但自從跟nicole學咗化妝之後,我開始好重視條眉。
而家,我基本上都會自己修眉同畫眉,之前買了cle de peau 的眉粉kit,好好用,
不過當我去做gym,個kit唔係好方便帶,好怕會跌碎,而且又要用支掃,有d麻煩。

後尾,我買了ipsa的防水眉筆。


睇過一個實驗節目,發現原來要延緩衰老,最重要係防曬。
我就急急腳買支防曬啦,睇咗好多最後買咗SOFINA的防曬乳液。
因為我都係長期喺室內,而且我唔需要美白,所以揀咗呢支。30度防曬就好OK。
用咗三日,真係好用。用之前要拍爽膚水,唔需要再搽任何CREAM,就可以搽佢。
因為我本身係混合性皮膚,呢支嘢一D都唔油、好爽,但話可以保濕我就有保留。
不過都唔緊要啦,之前聽RICK CHIN講,要保濕係靠支爽膚水,而唔係CREAM,支CREAM只係一層鎖水嘅油。

而家,我仲PLAN緊買多一支CLE DE PEAU的爽膚水、雪花秀的潤燥精華。
其實爽膚水我都仲掙扎緊買CLINIQUE好定CLE DE PEAU好,之前我用過CLE嘅試用裝,真係好潤,比起我用開的SKII 有小小THICK,但係我覺得SKII好似唔係好啱我個年齡,佢太強了,最重要係我唔想美白(因為我這隻夜鬼,平時都曬唔到太陽,已經白得好似隻鬼咁,所以唔想再白)。我想用D溫和D、潤D,但係CLINIQUE又好似唔錯,仲要平一大截。
用邊個好呢……

沒有留言:

張貼留言