2013年9月2日 星期一

米記減肥之餐單分享

剛剛過去的一星期好忙,不停去應酬同飲宴。
噚日見營養師,好彩都瘦咗1磅多d。
講開飲宴,營養師都係嘆一口氣,話:「都無乜嘢係唔肥,盡量就啦。」
佢建議我朝早都一定要食嘢,食兩片小麥包(即係嘉頓飛邊嗰隻),下午做姊妹多數去飲茶,可以食兩件燒賣加件蝦餃,再加個叉燒包。但我唔係,我懶醒食咗個拉面雜菜沙律,以為唔肥,點知俾人話。原來拉面係不論點煮都唔可以食,因為麵出面有層油,又係點煮都唔會甩。

最重要的便是晚宴。
本身營養師係叫我食3片乳豬(去皮去肥)、3隻帶子、3隻灼蝦、一片鮑片、兩件雞、2匙魚,加一碗飯/湯面。全部要走汁,同埋唔可以食菜,原因係菜吸了好多油,洗都洗唔甩。
現實係,我都係跟唔到。
首先全世界都係咁夾菜俾我,唔通我要逐個人解釋咩,人地一番好意,我惟有食少少,同埋邊會有人喺婚宴到叫飯食?! 至我唔會啦,但呢個「雀量」嘅餐單係唔會食得飽,於是回到家我便食了面包頂肚。之後嗰日係中秋做節,又係食嘢日,難得同阿姨食反,我都盡量食少,但都跟唔到平日的餐單了。

所以,呢個禮拜減得到,功勞一定係跑步機同鄭多燕。

上次食完個薯仔餐後,營養師知我中意食甜食,而且佢想speed up我嘅減肥進度,所以開了一個乳酪餐俾我食。
早 1杯脫脂乳酪+一碗粟米片+一個奇異果
午 2片小麥飽+4片煙肉+無限菜
茶 1片麥飽+一個奇異果
晚 1碗粟米+4湯匙吞拿魚+無限菜
呢個餐單可一星期食兩次,但唔可以連續食,同埋中間有少少adjust過俾我,但好明顯真係令我變左做隻「牛」,狂食菜。
希望下星期可以減得更好啦。

沒有留言:

張貼留言