2013年9月1日 星期日

三張生日飯@英記火鍋

三張生日飯,跟羊生一起,今年捨棄文華走咗去烚下烚下。

這間就是鼎鼎有名的英記火煱。
早幾天睇電視,見吳錫輝在這間火窩店訪問毓民,佢係咁讚呢度好食,尤其係牛脊肉,還有牛白玉。
於是,喺愈睇愈肚餓下,我倆「牛精」就山長水遠、大熱天時,去了涮~火~窩~


先介紹一下,這間火煱店都頗有歷史,最出名是其用料新鮮。
吳錫輝講,佢最中意食的就是這裏的牛脊肉還有魚,而openrice的熱捧必點美食是三文魚、牛孖筋,還有粟米薯仔湯,牛肉類的當然少不了。

當日去到先點一個鴛鴦鍋,我點了我自己的至愛──皮蛋芫茜湯,還有羊生最愛──沙嗲湯。


芫茜湯底清,味濃,芫茜味很重但又很香、很甜,最重要的是不太鹹。我本身不喜歡沙嗲湯底,所以無論點食都唔覺好食,羊生評語係:始終都是方榮記最好。下次去,可能會試他的粟米湯底呢。

好了,來到烚烚下,我們二人點了牛脊肉、牛骨髓、牛舌頭、牛白玉、鱔片、四寶丸、芋絲。

份量而言,每碟都不少,食之前我同羊生都諗佢d牛
脊肉可以有幾好食,我們也曾在銅記街市買過,當時買的已很好吃,很肥美又有油香,英記收148元一碟,所以我們很想知佢可以有幾好食,要收到這個價錢。

手震震影下的,油脂分佈很均勻。
滾一滾,就入口。真係……好食,入口即溶,滑又不膩,老闆娘之前受訪時說,她用的是本地牛,我覺得比和牛好吃,因為牛味濃及新鮮
 
 這碟鱔片是我吃過咁多間最好食!每次打邊爐鱔片都是用來充充數,一定食唔晒,但當天我一個人差不多吃了三分之二碟。

鱔片又鮮又脆又甜,必食!

肉質又爽又脆又鮮,配上芫茜湯去腥,一絕。推介必食!!

要介紹的必食推介還有這碟──牛白玉,超好食。這部份就是牛的胸腹油,口感好似食魚鰾,但又不「立」,沒有膠質的,只是很脆很爽,好過癮。

牛白玉食落好過癮。
這碟牛骨髓好麻甩佬,但係我嘅至愛,每次都必食,這碟就平平無奇。


之很的四寶丸,因為掛住食,無影相。

又係超好食,彈牙+爆汁。

借人相一用,食落口感似手打。
是日生日飯,加多兩枝啤酒,盛惠七嚿。
聽聞,他們的小菜都不錯,下次再encore。

英記火窩
 

沒有留言:

張貼留言