2013年9月2日 星期一

運動減肥要識計數先work

自9月25日跟隨米記減肥開始,直到現在上次10月24日磅重,我減掉了6.5磅,就是我家大肥貓阿米一半的體重,哈哈哈哈 (認真想想,阿米大帝都要認真減吓肥了…)。營養師說,我的case進度非常好,雖然仲有11磅要減,而第二個月先係真正的挑戰開始,因為惰性開始發作,而三分鐘熱度開始減退,為了提醒自己要努力,我在iphone set了一張試婚紗時的虎背熊腰相做wallpaper,時刻提醒自己,不可再變回那個自己,要將頑固脂肪減掉。

今日見了運動教練,學識了怎樣做運動同點計消脂。有做開運動的人一定有聽過,好多人都話「做運動要做X分鐘後先開始消脂」,而中間的X,有啲人話15、有啲人話20,有啲人話30,仲有啲人話係45!! 我一直都好唔明……直至今日,我明了。

所有人講的X不同的原因,是因為中間夾雜了兩個不確定因素,就是心跳率及年齡。

原來每個年齡組別都有一個「消脂」心跳率,計算程式是:(220 - 年齡) X 60%至80%=你的消脂心跳率

只要到這個心跳速度,開頭20分鐘,身體會先消耗肝糖,之後便消耗脂肪,所以該20分鐘不是一開始就計的。但要做多久運動才到自己的消脂心跳呢? 就人人不同了。有些心肺功能好的人,可能要做好久才能到達該心跳速度,又有些人整天說自己做運動都減唔到,都是因為他們沒有量自己的心跳吧。而我今日做完心肺功能TEST,結果係「差到OUT RANGE」,教練都窒一窒,若然有分GRADE,我嘅心肺功能一定係U。不過阿Q精神嘅我,會諗我只要跑一分鐘就可以開始消脂啦,HAHAHAAHA。

由於我心肺功能太差,教練就建議我做運動以自己舒服為主,礕如跑步,可以跑慢D,但跑耐D,這樣反而消脂得更多。

今日的半個鐘,我真係獲益良多呀。

沒有留言:

張貼留言