2013年9月1日 星期日

大阪plan吓睇吓

9月去大阪,但我又係乜都未book。

全因我唔係好搞得清d地理位置。

因為我同羊生都係好懶嘅人,所以即使係旅行,都會瞓到日上三竿先起身,即係大約11點到啦,所以我地個行程係好唔同,唔可以好似人地咁橫掃唔多區同地方。我嘅目標係要去大阪、有馬同京都,其他奈良、神戶等等就下次先,上次去東京,太貪心,plan一日去個地方,行到個人short咗,旅行唔應該咁趕,尤其係自由行,所以今次我決定hea吓、歎慢板。

今次旅行嘅目的係食。

所有必食之店已盡在我手中,原來難波、三彡站都好多好嘢食,有人仲話有一些店唔食就等於無去過大阪( 咁嚴重?! )

問題嚟啦,原本旅行社的人叫我先去京都,再去溫泉,最後先殺去大阪。

但係......

我咪要攞住d行李周圍走?!! 唔制~~

我知道難波車站有行李寄存locker,但係要長途拔渉拖個喼去個車站,要知道日本人真係「好健康」,佢地d車站要行n咁多路,先到地面,好鬼遠,所以我都係唔想拖嚟拖去。同精明嘅表姐商量之後,決定揀大阪做中心點,行程如下:

大阪(2日) --> 有馬 (1日)  --> 京都 ( 2日 ) --> 大阪(3日)

成個行程最期待去有馬,好想食正宗溫泉蛋,京都都好期待,大阪就好似東京差唔多,唔會有乜特別,所以都係放最後去。

而家我只係諗到咁,斷估酒店可以俾我寄存3日行李,而家就要book機票、酒店。


有blogger推介新怡、又有人話可以直接上酒店book,機票就分開買,但我而家咁住,唔知點買好。

最近睇到一個名為「輕淑女」的blog,佢剛剛去完關西回來,篇分享好有用,大家可以睇吓呀
http://blog.yahoo.com/_Y77XFVVTAEITSZYS4424RDAX4Y/articles/1180386/index

我要再研究研究~~

沒有留言:

張貼留言