2013年9月5日 星期四

拿督夏水禮

近排成日落雨,天台除了漏水都唔知仲有乜用。

拿督好可憐,成日都無得出街。

講開拿督,早排羊生終於攞咗車可以帶佢去游水。

我們是去元朗水尾村的寵物樂園,那裡地方大又有圍了欄的大草地﹐可以放心讓狗狗狂奔,隔鄰便是我們trainer daniel的狗舍。

拿督係第一次游水,佢係唔識游。我地以為一開始係要tranier教,去到問trainer:「係咪要教佢游?」

點知……

「你同佢着救生衣,然後掉佢落水佢會游。」

…………

哦。

我同羊生就跟住做,又拉又扯,終於掉咗拿督落水,佢好努力咁用四隻腳仔喺池邊游。



游吓游吓……游咗35分鐘之後,佢心知無得上水,就抓住池邊,死人都唔放手。

「好攰呀,抖抖先。」
「大家好,我係靚仔拿督。」落水都不忘單眼電下你。

唔好講笑,真係好攰。
拖佢喺池邊游咗一排之後,佢開始識游,可以自己周圍游來游去,中間仲有隻哥基係咁跟住佢,可惜因為人地係仔,拿督當然唔show人。

其實,拿督同類的大狗仔最好都係以游水做主力運動,一來可以大量消耗佢地嘅體力,等佢地唔會喺屋企搞破壞;二來,最重要的還是可以鍛鍊他後腿肌肉,這類大型犬種都會有髖關節問題,游水可以為他們紓緩痛楚,還可以令後肢練得更有力。

下星期,拿督,我地再去游水啦~~~~~

3 則留言:

  1. 哈哈!我上個星期都帶左我隻狗仔去游水,佢嘅情況同拿督一模一樣,不過我隻狗仔好細膽, 又驚,不停搵兩隻手拍水,搞到我濕曬,好似我游完咁!不過我隻狗老啦,游到氣喘,又驚,所以游左半個鐘就冇游=p
    如果第日新居有天台,想買番個吹氣水池仔比佢得閒游下〜

    回覆刪除
    回覆
    1. 有私家泳池,嘻。又係一隻狗少爺。

      刪除
    2. 佢太細隻,大池佢好驚,我遲啲都upload佢條video比大家笑下先=p

      刪除