2013年9月1日 星期日

米記減肥之第一次見營養師

為了令自己有恒心,我想把每見營養時的得著記喺個blog到,同大家分享吓一直以來我的減肥謬誤。 =)

我的生活是日夜顛倒,是徹頭徹尾的live like a vampire~起身後第一餐已經差唔多係人地食lunch / tea嘅時間(depend on 有冇 pc or assignment要去),第二餐係dinner,好多時忍到口就唔食第三餐(即係宵夜),但係好多時都係忍唔到。

所有人都同我講咁夜食嘢唔好,身陳代謝慢呀、消化唔到etc,總之係致肥元兇,我直至噚日都係咁諗。
今日營養師竟然叫我食宵夜!!!!!

我都以為自己聽錯,因為呢幾日我為咗跟個餐單,我更改了自己的生活習慣,嘗試同陽光多d玩游戲,但營養師見到我mark俾佢個時間後皺眉,佢話我由8:00起身,到3:00先有得瞓係好長嘅時間,得5個鐘唔夠瞓,令到我水腫同失調,咁仲麻煩,而呢樣嘢亦今日磅重之中展現出嚟,我依足餐單(係偷食咗一個叮噹餅, 但營養師都有讚我跟得幾好㗎!),但體重不跌反升,脂肪比率卻下跌,證明是水腫了。

佢叫我把原本的早餐當宵夜食,減去肉類,只要蛋白質同穀類,起身第一餐食午餐。可以食宵夜是因為只要不是臨睡前3小時內吃,這是沒有問題的。呵呵~~ 我就不用咁辛苦了。

至於水腫,佢開了個薯仔餐單俾我,原來薯仔可以去水腫㗎!!! 我係食chat potato,代飯吃,可以去水腫。

今日,我仲學咗飲宴中點樣食先唔會咁肥,下次同大家分享吓。

2 則留言: